REPTILNET | DK
Python regius Iguana iguana Pandekage skildpadde Kongepython Paryk pincher Stråleskildpadde
Brugernavn: Password:
REPTILNET | DK - RSS Feed

Uhelds oen

20-07-2007

Mit seneste indlaeg blev afbrudt af en utrolig trang til at skide, og jeg orkede ikke at fortsaette bagefter. Siden da har jeg ligget syg i min seng paa oen Saint Marie, kun med faa undtagelser.

Men nu er jeg klar igen efter et besoeg til doktoren, og udstedelse af et hav af piller.

Jeg fandt ud af at Saint Marie var en oe jeg ikke besoeger igen, den er daarlig karma for mig, alt hvad jeg gjorde paa den oe gik bare galt.

1. Jeg blev syg ved ankommelsen til Saint Marie

2. Det regnede hele tiden. ( det er nok bare omraadet :) )

3. Da jeg laante en cykel for at koere til banken, koerte jeg en halv time, saa kom regnen, og der var meget af slagsen, min ene pedal faldt af, saa jeg maatte gaa resten af vejen til banken, og saa hele vejen hjem. Paa vejen hjem var solen gaaet ned, og saa valgte min lygte at stoppe med at virke, saa jeg maatte vade det sidste stykke af vejen ( en grusvej fyldt med huller med vand i, hvilket minder mest om et maanelandskab ).

4. Jeg loeb en nat toer for toilet papir og det eneste jeg havde var spritservietter. "Do try that at home, kids", og slet ikke efter 3 dages diara.

5. Jeg ville ud og se hvaler, saa jeg tog med. diara og soesyge fordi at havet var vildt den dag, skal man ikke blande. Jeg maatte af paa halvvejen og var ikke helt fokuseret da hvalerne var taettest.

6. En taxi skulle koere mig til laegen, men punktere paa vejen.

7. Finder en flot kamaeleon, men har ikke noget kamera med og saa bider den mig.

8. Da vi skulle have taxi til faergen torsdag morgen, saa gik den i staa 2 gange paa vejen og vi maatte ud og skubbe i regn og moerke.

9. Da jeg kom ned paa havnen var der ikke flere billetter.

Den oe skal jeg ikke tilbage til. Da vi naaede den anden side var det solskin og jeg har ikke set regn siden.

29-10-2010
De fleste af os kender Rudyard Kiplings børnehistorie om, hvordan elefanten fik sin snabel. Og den kan meget vel vise sig at være sand.
02-07-2009
En amerikansk families kælepython slap i går ud af sit terrarium og kvalte to-årig pige, mens hun sov.
25-06-2009
Mystiske cirkler i valmuemarkerne på Tasmanien i Australien er ikke lavet af ufo'er eller og eksotiske fremmede fra det ydre rum.
29-05-2009
Sjældne slange æg fundet hos en Randers Regnskovs giftige slanger.
26-05-2009
31-årig ex dyrepasser fra Næstved Zoo brød ind i parken søndag nat og begik selvmord.